субота, 16. август 2014.

Scrapbook za Saru

  Pre nekoliko dana me prijateljica zamolila da joj napravim album-spomenar koji bi poklonila jednoj divnoj devojčici. Pokušala sam da ispratim njenu želju ovim veselim scrapbook-om.

  Sav materijal koji sam koristila je kupljen u knjižari/papirnici i prodavnici pozamanterije: 180gramski hamer u boji, nekoliko originalnih scrapbook papira, raznobojne svilene trakice i dugmice, i evo rezultata:
































  Uskoro, nadam se, sledi još nekoliko albuma, i njih očekujte u sledecim postovima.
  
  Šaljem vam srdačan letnji pozdrav! 

1 коментар:

  1. http://akvidiy.blogspot.rs/
    Ja sam napravila snimak na youtube-u o mojim albumima….uskoro cu objaviti na mom blogu…obozavam scrapbook. Pridruzite se!!!! Pozdrav svima

    ОдговориИзбриши