петак, 14. мај 2010.

Drugi deo albuma "Love for you"

U ovom postu ću vam pokazati kako je nastalo još nekoliko stranica albuma "Love for you"
Drugi list albuma ima jednostavnu sivu osnovu od dvostrukog 160gramskog hamera sa finom teksturom na koju sam sa jedne strane zalepila komad belog hamera savijenog u „harmoniku“ tako da formiraju dva džepa. Ivicu sam isekla makazama sa talasastim sečivom, patinirala, a površinu ukrasila mastilom preko šablona. Na sve to sam namestila satensku tračicu olovnosive boje i vezala mašnu.
U takav džep sam umetnula dve kartice; jedna je od belog hamera, istih motiva kao džep, na koji sam stavila linije za zapisivanje uspomena, a druga je od crnog hamera na koji je predviđeno da se zalepi fotografija.

Druga strana takođe ima jednostavnu formu, a za mesto gde će doći fotografija i nekoliko redova teksta sam reciklirala sitnice koje su mi se našle pri ruci: stara kartica od farmerica divnog dezena od dva sloja tankog smeđeg kartona koje sam zalepila po duž dve ivice koje se seku pod pravim uglom da bih dobila džep (ostavila sam originalni komad kanapa koji je bio provučen kroz okce na vrhu i na njegove krajeve dodala dve drvene perle, a ivice kartice patinirala crnim mastilom); velika spajalica koja je bila nezanimljiva onako gola, dobila je ukras u vidu cveta od nekoliko slojeva papira izvađenog bušačem iz lista iz knjige i satenske tračice; mali okrugli metalni delić koji sam našla na dnu teglice sa perlicama; i da zaokružim sliku – nikoliko vijugavih linija nacrtanih slobodnom rukom bojama za crtanje po tekstilu. Oduševljena sam efektom koji te boje daju –imaju divan sjaj i punoću!

U džep sam umetnula karticu napravljenu od dva sloja belog i crnog hamera, zalepljenog jedanza drugi. Tamna strana služi da se na nju zalepi fotografija a svetla za pisanje teksta. Između njih sam stavila komadić zlatnog papira tako da izviruje i omogućava da se kartica lako izvuče iz džepa. Svetlu stranu sam patinirala i ukrasila mastilom i sunđerčićem preko šablona.

Treći list je napravljen od crnog hamera kao osnove, sa jedne strane u plavozelenim i zlatnim tonovima, a sa druge u crvenim.
Na stranu sa plavim tonovima sam zalepila veliku sliku sa lutkom za šivenje u Vintige stilu po ivicama koje se seku pod pravim uglom tako da se iza nje može staviti kartica, a dodatni šarm duguje stilizovanoj grančici perlaste zelenkaste nijanse nacrtanoj konturnom bojom.

Na gornju desnu ivicu slike sam metalnim okcem pričvrstila Lollypop cvet koji je nastao od 7 slojeva organdina isečenih u krugove različitih veličina.

Da se ne bi osipale, ivice sam ovlaš dodirnula plamenom upaljača . Kartica koja se umeće iza slike je napravljena od dva sloja belog hamera, sa jedne strane tamnije plavo-zelena, a sa druge tek ovlaš nijansirana. Između njih sam ulmetnula mali jezičakod široke žakar-trake da se lako možei zvući. Na tamniju stranu se može zalepiti fotografija a na svetliju pisati tekst.


Sa druge strane sam polepila gomilu srca koje sam izrezala od lista iscepljenog iz knjige, obojila ih tuševima u crvene tonove i patinirala pa premazala dekupaž lepkom da dobiju sjaj.

Kao centralni motiv sam stavila koverticu od belog hamera, obojenu akvarelom u crvenkasto i patiniranu, koja se otvara na četiri strane, otkrivajući postepeno rečenicu „little heart – just for – YOU“.

Unutra sam stavila punu šaku malih crvenih srca dobijenim iz bušača koji je „pojeo“ čitav list hamera crvene boje veličine formata A5. Preko kovertice se vezuje crvena mašnica od organdina koja sprečava da se sadržaj prospe.


Četvrti list od lepenke je moj lični favorit!
Sa one strane koju sam predhodno bojila u tamno crveno nema previše ukrasa, boje su svedene na nijanse tamnocrveno/crnobraon sa stilizovanim grančicama u uglovima koje sam crtala smeđom bojom za slikanje po staklu da bih dobila blistavi sjaji trodimenzionalnost linija. Boja izgleda gotovo kao Epoxy i mnogo mi se dopada!!
A ono zbog čega mi je ova strana omiljena se nalazi u samom centru – mini-mini-album u mini-albumu!
Otvara se u obliku harmonike, a napravila sam ga od poklopca male konzerve ness-kafe, nekoliko krugova crvenog, crnog i belog hamera i žakar trake u crveno-zlatnim tonovima.
Poklopac sam pričvrstila tankom žicom fi0.2cm na crni krug sa talasastom ivicom koju sam ukrasila naravno bojom za staklo.

5 stranica albuma su svaka od 3 kruga koje sam zalepila na traku tako da se nalazi između slojeva i samo proviruje između njih i spaja ih u niz.

Svetle površine su patinirane smeđim i crnim mastilom i namenjene su manjim fotografijama i zapisivanju teksta, a gornja naslovna strana je od crvenog hamera patiniranog crnim, sa slikom vintage dame sa krilima vilinog konjica pored koje stoji natpis „Wish“, zalepljene prvo na crnu osnovu talasaste ivice . Tračicu sam podvrnula pod sliku i ostavila je da viri za lakše otvaranje stranica albuma. Donja strana je zalepljena u poklopac dvostrano-lepljivom trakom, isto kao i ceo aranžman na lepenku.

Pomalo liči na finu starinsku kutiju za praline, zar ne?

4 коментара:

  1. Ženo, svaka ti čast! Mislim da ti uopšte ne trebaju specijalne radnje za scrapbooking, pa ti ovo radiš fantastično. Sigurna sam da je veći izazov napraviti ovako nešto od materijala koji imaš nego kupiti gotovo. Oduševljena sam, baš imaš smisla. Hvala i na iscrpnim uputstvima, baš si inspirativna!

    ОдговориИзбриши
  2. predobro......ne znam šta mi je ljepše ali moram izdvojiti prekrasnu organdi ružu i fantastičnu ideju s poklopcen nesice )))))

    ОдговориИзбриши
  3. Radila sam nešto slično,mada nisam znala da se to tako zove..Ovo što si ti napravila je fantastično!!Sve pohvale!!
    Lillypumpkins

    ОдговориИзбриши
  4. Pozdravljena!
    Lep blog imaš in še lepši izdelki prihajajo izpod tvojih rok :)
    Hvala, ker si se oglasila na mojem blogu :)

    ОдговориИзбриши